Home

Ilość odsłon: 2603   Data publikacji:  2007-06-26

Hajnówka dnia 26.06.2007r

BI.341/ 11 /2007

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1.Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Miejska Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel./085/ 682 2180, fax /085/ 682 2994

2.Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie publiczne o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

3.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. M. Konopnickiej, M.C. Skłodowskiej, H. Sawickiej i ulicy "bez nazwy" w Hajnówce o łącznej dł. ok 655,10 mb i pow. ok 3470,60m2. Nomenklatura –Wspólny słownik zamówień /CPV/-45233120-6 , 45232130-2, 45111200-0

4.Zakres robót.

4.1.Zadanie I.

Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy krawężników drogowych typu lekkiego i ciężkiego w łącznej ilości 1300 mb w tym :

  • krawężnik bet. typ lekki o wym. 100 x 15 x 30cm - 750 szt.

  • krawężnik najazdowy typ lekki o wym.100x15x22cm - 240 szt.

  • krawężnik najazdowy typ lekki o wym. 100x15x30x22 /skosy -40 lewe+40 prawe/ - 80 szt.

  • krawężnik bet. typ lekki o wym. 49 x 15 x 30cm / 196 mb/ - 400 szt.

  • krawężnik bet. typ ciężki w wym. 75 x 20 x 30 / 22 mb/ - 30 szt.

  • krawężnik bet. typ ciężki w wym. 75 x 20 x 22 (najazdowy) / 9 mb - 12 szt.

  • krawężnik bet. typciężki w wym.75 x 20 x 22 x 30 /skosy- 2lewe + 2 prawe/3 mb - 4 szt.

4.2. Zadanie II

Wykonanie kanału deszczowego z rur PCV litego klasy S średnicy Ø 315mm o długości 214,5m , przykanaliki wpustów ulicznych z rur PCV klasy S Ø 200mm o długości 45m ,studni rewiyzyjne z kręgów betonowych z dnem prefabrykowanym o średnicy 1000x2000mm – sztuk 1, z włazami kanałowymi żeliwnymi typu ciężkiego kl. D 400 (40T) wg normy PN-93/H-74124 / DIN . EN. 124, z pierścieniami odciążąjacymi . Studzienki wpustów ulicznych z dnem prefabrykowanymi pierścieniami odciążąjacymi Ø 500x1000mm z kręgów betonowych z osadnikami piasku i szlamów z włązem l. C 250 wg KB4-3.3.1.10.(1) sztuk 10, studnie PCV

  • 425mm zamknięte rurą teleskopową i włązem żeliwnym typu ciężkiego (40T) – 6 sztuk, rury PCV klasy S o średnicy Ø 160mm – 7m , oraz przecisk w stalowej rurze osłonowej

  • 273mm – 10m.

4.3.Zadanie III.

Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej -warstwy ścieralnej gr.5 cm na pow.3.384,20 m2 na istniejącej podbudowie z pospółki wykonanej przez Zamawiającego.

  • warstwy wiążąca gr.4 cm na pow. 84,60 m2 na istniejącej podbudowie z pospółki wykonanej przez Zamawiającego.

  • warstwy ścieralnej gr.4 cm na pow. 86,38 m2 .

5.Wymagany termin realizacji zamówienia:

  • Zadanie I - dostawa materiałów - od dnia 27.07.2007r /sukcesywnie/

  • Zadanie II - wykonanie kanalizacj deszczowej - od dnia 27.07.2007 r do 17.08.2007r

  • Zadanie III - wykonanie nawierzchni asfaltowej - w miesiącu wrześniu 2007r

6.Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie /w %/.

  • Cena - 90%

  • Gwarancja - 10%

7.Wadium.

Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

10. Informacja o zmianie zawarciu umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

11. Informacje o zamiane utanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.

12. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej.

13.Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. Nr.219 do dnia 17.07.2007r do godz. 10,00.

Koperta powinna być oznaczona –OFERTA - „Przetarg na budowę ulicy ul. M. Konopnickiej, M.C. Skłodowskiej, H. Sawickiej i ulicy "bez nazwy”.

14.Otwarcie ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.07.2007r o godz.1030 w pok. Nr.208

15.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

16.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.hajnowka.pl ,SIWZ można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pok.Nr.208 lub otrzymać pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku zainteresowanego wykonawcy.

17.Opis warunków udziału w postępowaniu.

  • W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych .

  • Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

  • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełniam – nie spełniam" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści Załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

18.Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:

Jarosław Kicel i Andrzej Hajduk tel. /085/ 682 2875 , 682 6443 lub fax.682 2994

19.Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.06.2007 roku pod Nr 106504-2007

BURMISTRZ MIASTA HAJNÓWKA

Pliki do pobrania:

           Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty >>


Urząd Miasta Hajnówka  17-200 Hajnówka ul. Zina 1
tel. 0 prefix 85 6822180, 6826444