Home

Ilość odsłon: 4477   Data publikacji:  2006-03-01

Hajnówka, dnia  22.02.2006r

BI.341/4/2006

 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1.Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Miejska Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka , tel./085/ 682 2180, fax /085/ 682 2994

2.Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie publiczne w trybie przetargu  nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 60 000 EURO zgodnie z art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych  /Dz. U. z 2004rnr. 19,poz.177 z późn.zm./.

3.Opis przedmiotu  zamówienia:

Przedmiotem zamówienia  jest budowa ul. Podlasie o dł. 590 mb i pow.ok.2.957,00 m2 oraz części ul. Spadowej o dł. 120 mb i pow. ok. 600 m2  w Hajnówce.

Nomenklatura –Wspólny słownik zamówień /CPV/-45233120-6, 28813100-5

4.Zakres robót.

4.1.Zadanie I.

Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy krawężników drogowych w ilości 1420 mb w tym :

a/ krawężnik bet. typ lekki o wym. 100 x 15 x 30 cm   - 1156 szt

b/ krawężnik najazdowy typ lekki o wym.100x15x22  cm    -    164 szt

c/ krawężnik najazdowy typ lekki o wym. 100x15x30x22  cm

/skosy - 40m.lewe +40m. prawe/      -     80 szt

d/ krawężnik bet. typ lekki o wym. 49 x 15 x 30  cm / 20 m /   -     41 szt

4.2.Zadanie II.

Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni  z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej –o pow.ok.3.557m2 warstwy  ścieralnej gr.5 cm na istniejącej podbudowie z pospółki wykonanej przez Zamawiającego w n/w ulicach:

a/ ul. Podlasie o dł. 590 mb i  pow. ok. 2957 m2.

b/ części ul. Spadowej  o dł. 120 mb i pow. ok. 600 m2

5.Wymagany  termin  realizacji zamówienia:

Ø      Zadanie I     - dostawa krawężników       - do dnia 31.05.2006r

Ø      Zadanie II   - wykonanie nawierzchni asfaltowej     - w miesiącu wrześniu 2006r

6.Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie /w %/.

-Cena             - 90%

-Gwarancja    - 10%

7.Wadium.

Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

9.Zamawiający  nie dopuszcza  możliwości składania oferty wariantowej.

10. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa  w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających

11. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia   między Zamawiającym a wykonawcą.

      Nie dotyczy.

12.Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę  w  zamkniętej  kopercie  należy  złożyć  w siedzibie Zamawiającego  pok. Nr.219 do dnia 23.03.2006r do godz. 10,00.

Koperta powinna być oznaczona –OFERTA - „Przetarg na budowę ulicy Podlasie w  Hajnówce”.

13.Otwarcie ofert.

Otwarcie ofert nastąpi  w siedzibie Zamawiającego  w dniu  23.03.2006r  o godz.1015 w pok. Nr.208

14.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni .

15.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać  w siedzibie zamawiającego w pok.Nr.208 lub prześlemy pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku zainteresowanego wykonawcy.

Cena za SIWZ  -  30 zł.

 16.Opis warunków udziału w postępowaniu.

  • W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1  i art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych i spełniający warunki dodatkowe: 
  • spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

17.Pracownikami  upoważnionymi  do kontaktów z oferentami  są:

Jarosław Kicel  i Maria  Ginszt tel.682 2875 , 682 6443  lub fax.682 2994


Hajnówka dnia  22.02.2006r   

BI.341/ 5 /2006

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

1.Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Miejska Hajnówka, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka , tel./085/ 682 2180, fax /085/ 682 2994

2.Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie publiczne w trybie przetargu  nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 60 000 EURO zgodnie z art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych  /Dz. U. z 2004rnr. 19,poz.177 z późn.zm./.

3.Opis przedmiotu  zamówienia:

Przedmiotem zamówienia  jest budowa ul. Kniewskiego w Hajnówce o dł. 383,00 mb i pow. 1925,00m2 /odcinek od ul. Białostockiej do ul. Miłkowskiego / wraz z  kanalizacją deszczową.

Nomenklatura –Wspólny słownik zamówień /CPV/-45233120-6 , 45232452-5, 28813100-5

4.Zakres robót.

4.1.Zadanie I.

Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy krawężników drogowych  typu lekkiego w ilości 766 mb w tym :

-krawężnik bet. typ lekki o wym. 100 x 15 x 30cm      - 583 szt.

-krawężnik najazdowy typ lekki o wym.100x15x22cm     - 125 szt.

-krawężnik najazdowy typ lekki o wym. 100x15x30x22 /skosy -24 lewe+24 prawe/  -  48 szt.

- krawężnik bet. typ lekki o wym. 49 x 15 x 30cm   / 10 mb/    -  20 szt.

4.2.Zadanie II.

Wykonanie kanalizacji deszczowej  z rur PCV Ø 315 kl.”S” o dł. 210mb wraz z wpustami ściekowymi i przykanalikami. 

4.3.Zadanie III.

Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni  z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej -warstwy  ścieralnej gr.5 cm  na pow.1.925,00 m2 na istniejącej podbudowie z pospółki wykonanej przez Zamawiającego.

5.Wymagany  termin  realizacji zamówienia:

Ø      Zadanie I     - dostawa krawężników   - do dnia 31.05.2006r /sukcesywnie/

Ø      Zadanie II    - wykonanie kanalizacji deszczowej   - do dnia 30.06.2006r

Ø      Zadanie III  - wykonanie nawierzchni  asfaltowej  - w miesiącu  wrześniu 2006r

6.Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie /w %/.

-Cena             - 90%

-Gwarancja    - 10%

7.Wadium.

Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

9.Zamawiający  nie dopuszcza  możliwości składania oferty wariantowej.

10. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.

      Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających

11. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą.    

      Nie dotyczy. 

12.Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę  w  zamkniętej  kopercie  należy  złożyć  w siedzibie Zamawiającego  pok. Nr.219

do dnia 23.03.2006r do godz. 10,00.

Koperta powinna być oznaczona –OFERTA - „Przetarg na budowę ulicy Kniewskiego  w  Hajnówce”.

13.Otwarcie ofert.

Otwarcie ofert nastąpi  w siedzibie Zamawiającego  w dniu  23.03.2006r  o godz.1030 w pok. Nr.208

14.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni .

15.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać  w siedzibie zamawiającego w pok.Nr.208 lub prześlemy pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku zainteresowanego wykonawcy.

-Cena za  SIWZ – 30 zł.

16.Opis warunków udziału w postępowaniu.

  • W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1  i art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych i spełniający warunki dodatkowe: 
  • spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

17.Pracownikami  upoważnionymi  do kontaktów z oferentami  są:

Jarosław Kicel  i Maria  Ginszt tel. /085/ 682 2875 , 682 6443  lub fax.682 2994


Hajnówka dnia 2006.02.22

BI.341/ 6 /2006

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

1.Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Miejska Hajnówka, 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, tel. (0-85) 682 2180, fax /085/ 682 2994

2.Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  –  art.39 ustawy z dnia

29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych  /Dz. U. z 2004r nr. 19,poz.177 z późn.zm./ o ustalonej wartości zamówienia poniżej 60 000 EURO

3.Opis przedmiotu  zamówienia:

Zamówienie dotyczy przebudowy  części ulicy Zajęczej, Górnej, Metalowej, Miłej i Łagodnej w m. Hajnówka o łącznej pow. ok. 3.230,00m2.

Zakres robót:

3.1.Zadanie I

·        Dostawa krawężników drogowych betonowych typu lekkiego w ilości 1.295mb wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy.

3.2.Zadanie II

·        Wykonanie nawierzchni utwardzonej z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o gr. 5 cm /warstwa ścieralna/ na pow. 3.230,00 m2 wraz z dogęszczeniem  i  profilowaniem      podbudowy wykonanej z pospółki  przez Zamawiającego

Nomenklatura – CPV 45233252-0, 28813100-5

4.Wymagany  termin  realizacji zamówienia:

Ø      Zadanie I  - dostawa krawężników  -  do 30.05.2006  /sukcesywnie/.

Ø      Zadanie II– wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej /asfaltowej/  -                       w miesiącu  wrześniu 2006r

5.Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie /w %/.

Ø      Cena             - 90%

Ø      Gwarancja    - 10%

6.Wadium.

Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

7.Termin składania ofert  upływa dnia  23.03.2006r do godz.  10oo.

Ofertę  w  zamkniętej  kopercie  należy  złożyć  w siedzibie zamawiającego  pok. Nr.219

Koperta powinna być oznaczona –„OFERTA- dotyczy przebudowy ulicy Zajęczej, Górnej, Metalowej, Miłej i Łagodnej w m. Hajnówka” 

8.Dopuszcza się składanie ofert częściowych

9.Nie dopuszcza się składanie oferty wariantowej

10. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.

      Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających

11. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą.    

      Nie dotyczy. 

12.Otwarcie ofert.

Otwarcie ofert nastąpi  w siedzibie Zamawiającego  w dniu  23.03.2006r  o godz.1045 w pok. Nr.208

13.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni

14.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie zamawiającego w pok.Nr.208 lub prześlemy pocztą za zaliczeniem pocztowym .

Cena za SIWZ – 30 zł.

15.Opis warunków udziału w postępowaniu.

W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych i spełniający warunki dodatkowe: 

Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

16.Pracownikami  upoważnionymi  do kontaktów z oferentami  są:

     Jarosław Kicel i Maria  Ginszt tel. /085/682 2875 , 682 6443  lub fax.682 2994


Hajnówka dnia 22.02.2006r   

BI.341/ 7 /2006

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

1.Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Miejska Hajnówka, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel./085/ 682 2180, fax /085/ 682 2994

2.Określenie trybu zamówienia.

Zamówienie publiczne w trybie przetargu  nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej

60 000 EURO zgodnie z art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych  /Dz. U. z 2004rnr. 19,poz.177 z późn.zm./.

3.Opis przedmiotu  zamówienia:

Przedmiotem zamówienia  jest budowa ul. Łabędziej i Żabiej /na odcinku od ul. Gołębiej do ul. Łabędziej /  w Hajnówce o dł. 517,00 mb i pow. 2866,00m2

Nomenklatura –Wspólny słownik zamówień /CPV/-45233120-6 , 45232452-5, 28813100-5

4.Zakres robót.

4.1.Zadanie I.

Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy krawężników drogowych typu lekkiego o wym. 100x 15x30 cm w ilości 1010 mb

4.2.Zadanie II.

Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy materiałów do wykonania kanalizacji deszczowej  jn:

- rury PCV Ø 200 kl.”S” o dł.3 m                               – 44 szt.

- wpust żel. uliczny deszcz kołnierzowy                     – 19 szt.

- studzienki betonowe Ø 500/750 z osadnikiem          - 19 szt.

4.3.Zadanie III.

Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni  z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej -warstwy  ścieralnej gr.5 cm  na pow.2.866,00 m2 na istniejącej podbudowie z pospółki wykonanej przez Zamawiającego.

5.Wymagany  termin  realizacji zamówienia:

5.1.Zadanie I    - dostawa krawężników   - do dnia 31.05.2006r /sukcesywnie/

5.2.Zadanie II   -dostawa materiałów do wykonania kanaliz. deszczowej - do dnia 15.06.2006r

5.3.Zadanie III  - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej /asfaltowej/  -                           w miesiącu  wrześniu 2006r

6.Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie /w %/.

-Cena             - 90%

-Gwarancja    - 10%

7.Wadium.

Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

8.  Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

9.  Zamawiający  nie dopuszcza  możliwości składania oferty wariantowej.

10.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa  w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających

11.Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą.    

      Nie dotyczy. 

12.Miejsce i termin składania ofert.

12.1.Ofertę  w  zamkniętej  kopercie  należy  złożyć  w siedzibie Zamawiającego  pok. Nr.219  do dnia 23.03.2006r do godz. 10.00.

12.2.Koperta powinna być oznaczona – „OFERTA - Przetarg na budowę ulicy Łabędziej i Żabiej  w  Hajnówce”.

13.Otwarcie ofert.

Otwarcie ofert nastąpi  w siedzibie Zamawiającego  w dniu  23.03.2006r  o godz.1100 w pok. Nr.208

14.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni .

15.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.

15.1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać  w siedzibie zamawiającego

        w pok.Nr.208 lub prześlemy pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku zainteresowanego

        wykonawcy.

15.2.Cena za SIWZ – 30 zł

16.Opis warunków udziału w postępowaniu.

16.1.W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1  i   art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo Zamówień Publicznych i spełniający warunki dodatkowe: 

16.2.Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

17.Pracownikami  upoważnionymi  do kontaktów z oferentami  są:

     Jarosław Kicel  i Maria  Ginszt tel. 085 682 2875 , 085 682 6443  lub fax.085 682 2994


Urząd Miasta Hajnówka  17-200 Hajnówka ul. Zina 1
tel. 0 prefix 85 6822180, 6826444