| 
                                                                                                            
            Hajnówka, dnia 27 stycznia 2006 r.  OGŁOSZENIE  O  
            ZAMÓWIENIU  PUBLICZNYMo  wartości  przekraczającej  60.000 euro
 BI. 341 / 2 / 2006    1. Nazwa  i  adres  
            zamawiającego:  Gmina  Miejska  Hajnówka  ul. Aleksego  
            Zina  1 17 - 200 Hajnówka
 Regon: 050658999  NIP: 6030006341
            
            www.hajnowka.pl  e-mail:
            
            hajnowka@hajnowka.pl
 tel. (085) 682 2180, fax. (085) 682 2994
   2. Określenie  trybu  zamówienia:        Postępowanie  będzie  
            prowadzone  w  trybie  przetargu  nieograniczonego  na  
            podstawie przepisów  ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 roku  prawo 
            zamówień publicznych  (Dz. U. Nr 19, poz. 177  z  późniejszymi  
            zmianami), a  w  szczególności  na  podstawie art. 39 - 46  
            wskazanej  ustawy.   3. Określenie  sposobu  
            uzyskania  Specyfikacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia  (SIWZ):        Specyfikację  Istotnych  
            Warunków  Zamówienia  można  odebrać  do  dnia  15.03.2006 rokupo  złożeniu  pisemnego  wniosku  
            zawierającego:
 
 a. nazwę  przetargu,
        b. nazwę  i  adres  
            Wnioskodawcy,        c. NIP        d. potwierdzenie  dokonania  
            wpłaty  za  SIWZ  (w  przypadku  wpłaty  na  konto),        Sposób  uzyskania  
            specyfikacji:        a. osobiście  w  siedzibie  
            Zamawiającego  przy  ul. Aleksego  Zina  1, 17 - 200 Hajnówka, pok.  Nr  207,
        b. przesyłką  pocztową.        Zamawiający  przekazuje  
            specyfikację  odpłatnie  w  cenie 800,00 zł. Formy  opłaty  za  SIWZ:
       a. wpłata  na  konto  w  PKO  
            BP  Hajnówka  Nr  52 1020 1332 0000 1302 0037 7218         b. 
            przy  odbiorze  przesyłki  (za  zaliczeniem  pocztowym),       c. 
            w  kasie  Zamawiającego.   4. Opis  przedmiotu  oraz  
            wielkości  i  zakresu  zamówienia:        Przedmiotem  zamówienia  
            jest  „Budowa  miejskiej  pływalni  krytej  w  Hajnówce”.         Zakres  przedmiotowy  
            obejmuje :        a.  budowę  budynku  
            pływalni,       b.  wykonanie  basenów  ze  
            stali  nierdzewnej :    - pływackiego  o  wymiarach  
            12,5 x 25,0 m   - do  nauki  pływania  wraz  z elementami  rekreacyjnymi,
       c.  wykonanie  zewnętrznej  
            zjeżdżalni  rurowej  o  długości  ok. 120 mb  wraz  z  wanną  
                    hamowną,        d.  wykonanie  instalacji  
            zewnętrznych :           
                                                                         - 
            przyłącze  wodociągowe  i  kanalizacyjne,    
                                                             
                                  - kanalizacji  deszczowych, 
                                                             
                                  - sieci  cieplnej, 
                                                              
                                 - zasilanie  elektryczne  budynku  pływalni, 
                                                               
                                - instalacji  odgromowej,   
                                                                                 - 
            oświetlenia  terenu,         e. wykonanie  instalacji  
            wewnętrznych : 
                                                                          
                     - c.o.  i  c.w.u, węzeł  cieplny, 
                                                               
                                - wodno-kanalizacyjna, 
                                                                                   
            - uzdatniania  wody  basenowej,                 
                                                                   - wentylacji  
            mechanicznej, 
                                                                                   
            - elektrycznych  i  teletechnicznych :       f. dostawa  i  montaż 
             wyposażenia  wnętrz,       g. wykonanie  drogi  
            manewrowej, miejsc  postojowych  i  chodników  wraz  z zagospodarowaniem 
             przyległego  terenu.
 
                                                      CPV   45.21.22.12-5        Szczegółowy  opis  
            przedmiotu  zamówienia  znajduje  się  w  SIWZ. Oferta  musi obejmować  całość  zamówienia. Nie  
            dopuszcza  się  składania  ofert  częściowych.
  5. Oferty  wariantowe:        Zamawiający  nie  dopuszcza  
            możliwości  złożenia  oferty  przewidującej odmienny sposób  wykonania  zamówienia  (oferta  
            wariantowa).
  6. Termin  wykonania  zamówienia:         a. Wymagany  termin  
            realizacji  zamówienia  -  30 czerwiec  2008 roku.         b. Wymagane  terminy  
            realizacji  poszczególnych  etapów  zamówienia  -  według harmonogramu  realizacji  zadania  zawartego  w  SIWZ.
   7. Opis  warunków  udziału  w  
            postępowaniu  oraz  sposobu  dokonywania  oceny ich spełniania:
       O udzielenie zamówienia  
            mogą  ubiegać  się  oferenci, którzy:         a. spełniają  warunki  
            określone  w  art. 22  ust. 1  ustawy z  dnia  29 stycznia  2004 
            roku prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. 
            Nr 19, poz. 177  wraz  z  póź. zmianami).
        b. nie  podlegają  
            wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  na podstawie art. 24  ust. 1 i 2  ustawy 
            z  dnia  29 stycznia  2004 roku  prawo  zamówień
 publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177  
            wraz  z  późniejszymi  zmianami).
        c. wykonali  ciągu 
             ostatnich  5 lat, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest 
             krótszy           w  tym  okresie, co  najmniej  jedno  zamówienie 
             polegające  na  budowie  krytejpływalni (w  tym  basenu  o 
             wymiarach  niecki  nie  mniejszych  niż  12,5 x 25,0 m),
        d. dysponują  środkami 
             finansowymi  lub  kredytem  (lub  promesą  kredytową)  w  wysokości nie  mniejszej  niż  
            5.000.000 PLN.
        e. posiadają  ubezpieczenie 
             w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  lub 
                       zobowiążą  się  do  zawarcia  umowy  ubezpieczeniowej  na 
             czas  realizacji  robót  od           odpowiedzialności  cywilnej. 
            Suma  gwarancyjna  nie  może  być  niższa  niż  zaoferowana 
                      przez  wykonawcę  cena  wykonania  zamówienia.        f. dysponują  
            wykwalifikowanym  personelem  przewidzianym  do  objęcie 
             kierownictwa            budowy  i  robót, posiadającym  uprawnienia 
             budowlane  we  wszystkich  branżach            występujących  w 
             zamówieniu.
 g. udzielą  gwarancji  na  przedmiot  zamówienia  na  okres 
             co  najmniej  60 miesięcy.
        h. spełniają  pozostałe  
            warunki  określone  w  SIWZ.        Ocena  spełniania  w/w  
            warunków  dokonana  zostanie  zgodnie  z  formułą  „spełnia - 
            nie spełnia” w  oparciu  o  informacje
            zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególni-onych w SIWZ. 
            Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, 
            iż w/w  warunki  wykonawca  spełnił.    8. Informacja  na  temat  wadium:        Warunkiem  złożenia  oferty  
            w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  jestwniesienie  wadium  w  wysokości  100.000,00 zł  (słownie: sto  
            tysięcy  złotych).
   9. Kryteria  oceny  ofert  i  
            ich  znaczenie:        Najniższa  cena  ofertowa  
            brutto   -   100 %       10. Miejsce  i  termin  składania  
            ofert:        Miejsce  składania  ofert - 
            Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1, pok. Nr  219  -  
            sekretariat  Urzędu.
       Termin  złożenia  ofert   -  
            do  dnia  21 marca  2006 roku  do  godz. 10.oo.  11. Miejsce  i  termin  otwarcia  
            ofert:        Miejsce  otwarcia  ofert - 
            Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka,ul. Aleksego  Zina  1, pok. Nr  209  -  
            Referat  Budownictwa  i  Inwestycji.
       Termin  otwarcia  ofert   -  
            21 marca  2006 roku  do  godz. 11.oo.  12. Termin  związania  ofertą:        Termin  związania  ofertą  
            wynosi  60 dni.  13. Osobami  po  stronie  
            Zamawiającego  upoważnione  do  kontaktowania  się  z  oferentami:       a. Anna  Lebiedzińska-Łuksza  
            tel. (085) 682 6442, fax. (085) 682 2994,        b. Jarosław  Kicel  tel. 
            (085) 682 2875, fax. (085) 682 2994, od  poniedziałku  do  piątku  w  godzinach  8.oo 
            - 15.oo.
  14. Ogłoszenie  zostało  
            przekazane  Prezesowi  Urzędu  Zamówień  Publicznych  w  dniu 27 stycznia  2006 roku  i  zarejestrowane  pod  nr. 
            10728/2006.
 
                                                         
                                                  Burmistrz  Miasta  Hajnówka 
 Urząd
            Miasta Hajnówka  17-200 Hajnówka ul. Zina 1tel. 0 prefix 85 6822180, 6826444
   |