BURMISTRZ MIASTA HAJNÓWKA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referenta – w Referacie Społeczno-Administracyjnym
w Urzędzie Miasta Hajnówka
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe : prawo, administracja, zarządzanie,
ekonomia
b) umiejętność obsługi komputera, faksu, ksera
c) biegła w mowie znajomość języka obcego
d) dobra aparycja.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem
b) znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz
zapisów instrukcji kancelaryjnej
c) wysoka kultura osobista
d) kreatywność
e) równowaga emocjonalna
f) mile widziane doświadczenie zawodowe.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) obsługa sekretariatu Burmistrza
b) prowadzenie dziennika korespondencji sekretariatu.
c) kierowanie obiegiem dokumentów i pism kierowanych do Burmistrza,
Zastępcy i urzędu zgodnie z
dekretacją i wymogami zawartymi w instrukcji kancelaryjnej
d) przyjmowanie przesyłek wpływających przez pocztę ,podań
składanych przez obywateli i zgłaszanych ustnie do protokołu,
jak również wszelkiego rodzaju
innych wpływów – rejestrowanie pism w dziennikach
korespondencji,
e) zakładanie i prowadzenie teczek pism kierowanych do Burmistrza
f) pisanie pism w zakresie potrzeb Burmistrza i Zastępcy.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o
stanie odbytych studiów)
d) kwestionariusz osobowy
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie
Urzędu Miasta Hajnówka, pocztą elektroniczną na adres:
(www.hajnowka.pl) w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu
elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Miasta Hajnówka ul.
Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka z dopiskiem :
Dotyczy naboru na stanowisko Referenta w Referacie
Społeczno-Administracyjnym w terminie do dnia 12 kwietnia 2006 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Hajnówka po wyżej
określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu
Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy ul.
Aleksego Zina 1.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z
uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być
opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr
101, poz. 926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593
z późn.zm.).
BURMISTRZ MIASTA HAJNÓWKA
mgr Anatol Ochryciuk
Hajnówka, dnia 30.03.2006 r.
Urząd
Miasta Hajnówka 17-200 Hajnówka ul. Zina 1
tel. 0 prefix 85 6822180, 6826444
|