Home

    
Informacja

Urząd  Miasta w Hajnówce informuje, że na podstawie art.162 ust.6 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony  środowiska ( Dz. U.  z 2001 r. Nr 62, poz. 627 ze zmianami) oraz § 2 rozporządzenia  Ministra Środowiska z dnia  9 października 2002 r. w sprawie sposobu przedkładania wojewodzie informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla  środowiska ( Dz. U. Nr 175, poz 1439 ), osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcami przedkładają informację o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska w formie pisemnej.
Informację o miejscach, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest należy przedłożyć do Urzędu  Miasta w Hajnówce w terminie do dnia 31 marca 2004 r. za poprzedni rok kalendarzowy w następującej formie :

  1. Nazwisko i imię  (właściciel, zarządca ,użytkownik),
  2. Miejsce występowania wyrobu zawierającego azbest (adres),
  3. Nazwa wyrobu zawierającego azbest,
  4. Ilość w m2,tony.
  5. Przydatność do dalszej  eksploatacji,
  6. Przywidziany termin usunięcia wyrobu:

 a/ okresowej wymiany z tytułu zużycia wyrobu,

      b/ całkowitego usunięcia niebezpiecznych materiałów i substancji.

7.  Data i podpis

 

Urząd Miasta Hajnówka  17-200 Hajnówka ul. Zina 1
tel. 0 prefix 85 6822180, 6826444