Home

Ilość odsłon: 2752   Data publikacji:  2006-04-19

PODLASKA FUNDACJA ROZWOJU REGIONALNEGO
VIII EDYCJA KONKURSU „AMBASADOR BIZNESU - PODLASIE 2006”

    

Po raz ósmy Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego oraz Podlaskie Centrum Euro Info organizują konkurs dla małych i średnich przedsiębiorstw „Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”. Patronat medialny nad imprezą sprawują: Gazeta Wyborcza, Radio Białystok, Telewizja Polska o/Białystok oraz portal internetowy Wrota Podlasia. Partnerem Głównym tegorocznej edycji jest PKO Bank Polski. Honorowy Patronat nad imprezą objęli: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Marszałek Województwa Podlaskiego oraz Wojewoda Podlaski.

Zasadniczym celem konkursu jest wskazanie na grupę małych i średnich firm w województwie podlaskim, które mogą poszczycić się dobrymi wynikami działalności gospodarczej, propagowanie ich działalności oraz promocja produktów i usług przez nie oferowanych. Ponadto konkurs ma na celu kreowanie opinii klientów o lokalnie działających przedsiębiorstwach, co w efekcie ma przyczynić się do wzrostu popytu na oferowane przez nie produkty i usługi.

W konkursie mogą uczestniczyć podmioty gospodarcze spełniające następujące warunki:

  • Posiadają siedzibę w województwie podlaskim;

  • Mają kapitał przynajmniej w 51% polski i przynajmniej w 51% prywatny;

  • Nie prowadzą działalności związanej z wyrobami alkoholowymi, tytoniowymi oraz militarnymi;

  • Spełniają kryteria 'mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy' zgodnie z Ustawą o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.04.173.1807 z późn. zm.):

Konkurs odbywa się w dwóch etapach:

Etap I: Zainteresowane firmy przesyłają do dnia 30 kwietnia 2006r. ankietę (50kB). Następnie PFRR dokonuje wyboru grupy ok. 15 firm do drugiego etapu.

Etap II: W tym okresie firmy poddawane są szczegółowej ocenie na podstawie informacji zebranych przez ekspertów delegowanych przez komisję konkursową. Tej oceny dokonują:

First Communications - komunikacja w firmie, Public Relations,

SBK Marketing - oferta produktowa, system dystrybucji,

Regionalne Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o. - zarządzanie zasobami ludzkimi, warunki pracy,

Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego - weryfikacja ankiet,

Podlaski Fundusz Kapitałowy Sp. z o.o. - ocena sytuacji finansowej.

W dniu 7 czerwca komisja konkursowa zostanie zapoznana z wynikami zweryfikowanych ankiet, opiniami ekspertów i w niejawnym głosowaniu wyłoni zwycięzców konkursu. Ogłoszenie o wygranych nastąpi na uroczystości wręczenia nagród „Ambasador Biznesu – Podlasie 2006” w dniu 10 czerwca 2006 roku. Gwiazdą tegorocznej Gali będzie Grupa MoCarta.

Nagrody w konkursie:

Zwycięzca otrzymuje tytuł i statuetkę: „Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”, nagrodę pieniężną w wysokości 15 000 zł ufundowaną przez PFRR,

Marszałek Województwa Podlaskiego przyzna nagrodę firmie, która w 2005 roku osiągnęła największy przyrost zatrudnienia,

Wojewoda Podlaski przyzna swoją nagrodę – „Podlaskiego Żubra” firmie, która posiadała w 2005 roku największy udział eksportu w sprzedaży,

pozostali laureaci (firmy, które zajęły miejsca 2 i 3) otrzymują tytuł Laureata Konkursu oraz nagrody rzeczowe.

Regulamin konkursu Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”(100kB)

Dodatkowych informacji udzielamy pod numerem telefonu 740 86 83, 740 86 77.


Urząd Miasta Hajnówka  17-200 Hajnówka ul. Zina 1
tel. 0 prefix 85 6822180, 6826444