Home

Ilo�� ods�on: 2802   Data publikacji:  2006-04-19

PODLASKA FUNDACJA ROZWOJU REGIONALNEGO
VIII EDYCJA KONKURSU „AMBASADOR BIZNESU - PODLASIE 2006”

    

Po raz �smy Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego oraz Podlaskie Centrum Euro Info organizuj� konkurs dla ma�ych i �rednich przedsi�biorstw „Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”. Patronat medialny nad imprez� sprawuj�: Gazeta Wyborcza, Radio Bia�ystok, Telewizja Polska o/Bia�ystok oraz portal internetowy Wrota Podlasia. Partnerem G��wnym tegorocznej edycji jest PKO Bank Polski. Honorowy Patronat nad imprez� obj�li: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Marsza�ek Wojew�dztwa Podlaskiego oraz Wojewoda Podlaski.

Zasadniczym celem konkursu jest wskazanie na grup� ma�ych i �rednich firm w wojew�dztwie podlaskim, kt�re mog� poszczyci� si� dobrymi wynikami dzia�alno�ci gospodarczej, propagowanie ich dzia�alno�ci oraz promocja produkt�w i us�ug przez nie oferowanych. Ponadto konkurs ma na celu kreowanie opinii klient�w o lokalnie dzia�aj�cych przedsi�biorstwach, co w efekcie ma przyczyni� si� do wzrostu popytu na oferowane przez nie produkty i us�ugi.

W konkursie mog� uczestniczy� podmioty gospodarcze spe�niaj�ce nast�puj�ce warunki:

  • Posiadaj� siedzib� w wojew�dztwie podlaskim;

  • Maj� kapita� przynajmniej w 51% polski i przynajmniej w 51% prywatny;

  • Nie prowadz� dzia�alno�ci zwi�zanej z wyrobami alkoholowymi, tytoniowymi oraz militarnymi;

  • Spe�niaj� kryteria 'mikroprzedsi�biorcy, ma�ego lub �redniego przedsi�biorcy' zgodnie z Ustaw� o swobodzie dzia�alno�ci gospodarczej (Dz.U.04.173.1807 z p�n. zm.):

Konkurs odbywa si� w dw�ch etapach:

Etap I: Zainteresowane firmy przesy�aj� do dnia 30 kwietnia 2006r. ankiet� (50kB). Nast�pnie PFRR dokonuje wyboru grupy ok. 15 firm do drugiego etapu.

Etap II: W tym okresie firmy poddawane s� szczeg�owej ocenie na podstawie informacji zebranych przez ekspert�w delegowanych przez komisj� konkursow�. Tej oceny dokonuj�:

First Communications - komunikacja w firmie, Public Relations,

SBK Marketing - oferta produktowa, system dystrybucji,

Regionalne Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o. - zarz�dzanie zasobami ludzkimi, warunki pracy,

Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego - weryfikacja ankiet,

Podlaski Fundusz Kapita�owy Sp. z o.o. - ocena sytuacji finansowej.

W dniu 7 czerwca komisja konkursowa zostanie zapoznana z wynikami zweryfikowanych ankiet, opiniami ekspert�w i w niejawnym g�osowaniu wy�oni zwyci�zc�w konkursu. Og�oszenie o wygranych nast�pi na uroczysto�ci wr�czenia nagr�d „Ambasador Biznesu – Podlasie 2006” w dniu 10 czerwca 2006 roku. Gwiazd� tegorocznej Gali b�dzie Grupa MoCarta.

Nagrody w konkursie:

Zwyci�zca otrzymuje tytu� i statuetk�: „Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”, nagrod� pieni�n� w wysoko�ci 15 000 z� ufundowan� przez PFRR,

Marsza�ek Wojew�dztwa Podlaskiego przyzna nagrod� firmie, kt�ra w 2005 roku osi�gn�a najwi�kszy przyrost zatrudnienia,

Wojewoda Podlaski przyzna swoj� nagrod� – „Podlaskiego �ubra” firmie, kt�ra posiada�a w 2005 roku najwi�kszy udzia� eksportu w sprzeda�y,

pozostali laureaci (firmy, kt�re zaj�y miejsca 2 i 3) otrzymuj� tytu� Laureata Konkursu oraz nagrody rzeczowe.

Regulamin konkursu Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”(100kB)

Dodatkowych informacji udzielamy pod numerem telefonu 740 86 83, 740 86 77.


Urz�d Miasta Hajn�wka  17-200 Hajn�wka ul. Zina 1
tel. 0 prefix 85 6822180, 6826444