PODLASKA FUNDACJA ROZWOJU
REGIONALNEGO
VIII EDYCJA KONKURSU „AMBASADOR BIZNESU - PODLASIE 2006”

Po raz �smy
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego oraz
Podlaskie Centrum Euro Info organizuj� konkurs dla ma�ych i
�rednich przedsi�biorstw „Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”.
Patronat medialny nad imprez� sprawuj�:
Gazeta Wyborcza,
Radio Bia�ystok,
Telewizja Polska o/Bia�ystok oraz portal internetowy
Wrota Podlasia. Partnerem G��wnym tegorocznej edycji jest
PKO Bank Polski. Honorowy Patronat nad imprez� obj�li:
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Marsza�ek Wojew�dztwa Podlaskiego
oraz Wojewoda Podlaski.
Zasadniczym celem konkursu jest wskazanie na
grup� ma�ych i �rednich firm w wojew�dztwie podlaskim, kt�re mog�
poszczyci� si� dobrymi wynikami dzia�alno�ci gospodarczej,
propagowanie ich dzia�alno�ci oraz promocja produkt�w i us�ug przez
nie oferowanych. Ponadto konkurs ma na celu kreowanie opinii
klient�w o lokalnie dzia�aj�cych przedsi�biorstwach, co w efekcie ma
przyczyni� si� do wzrostu popytu na oferowane przez nie produkty i
us�ugi.
W konkursie mog� uczestniczy� podmioty
gospodarcze spe�niaj�ce nast�puj�ce warunki:
-
Posiadaj� siedzib� w wojew�dztwie podlaskim;
-
Maj� kapita� przynajmniej w 51% polski i
przynajmniej w 51% prywatny;
-
Nie prowadz� dzia�alno�ci zwi�zanej z
wyrobami alkoholowymi, tytoniowymi oraz militarnymi;
-
Spe�niaj� kryteria 'mikroprzedsi�biorcy,
ma�ego lub �redniego przedsi�biorcy' zgodnie z Ustaw� o swobodzie
dzia�alno�ci gospodarczej (Dz.U.04.173.1807 z p�n. zm.):
Konkurs odbywa si� w dw�ch etapach:
Etap I: Zainteresowane firmy przesy�aj� do dnia
30 kwietnia 2006r.
ankiet�
(50kB). Nast�pnie PFRR dokonuje wyboru grupy ok. 15 firm do drugiego
etapu.
Etap II: W tym okresie firmy poddawane s�
szczeg�owej ocenie na podstawie informacji zebranych przez
ekspert�w delegowanych przez komisj� konkursow�. Tej oceny dokonuj�:
First Communications - komunikacja w firmie, Public Relations,
SBK Marketing - oferta produktowa, system dystrybucji,
Regionalne Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o. - zarz�dzanie zasobami
ludzkimi, warunki pracy,
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego - weryfikacja ankiet,
Podlaski Fundusz Kapita�owy Sp. z o.o. - ocena sytuacji
finansowej.
W dniu 7 czerwca komisja konkursowa zostanie
zapoznana z wynikami zweryfikowanych ankiet, opiniami ekspert�w i w
niejawnym g�osowaniu wy�oni zwyci�zc�w konkursu. Og�oszenie o
wygranych nast�pi na uroczysto�ci wr�czenia nagr�d „Ambasador
Biznesu – Podlasie 2006” w dniu 10 czerwca 2006 roku. Gwiazd�
tegorocznej Gali b�dzie
Grupa MoCarta.
Nagrody w konkursie:
Zwyci�zca otrzymuje tytu� i statuetk�:
„Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”, nagrod� pieni�n� w wysoko�ci
15 000 z� ufundowan� przez PFRR,
Marsza�ek Wojew�dztwa Podlaskiego przyzna
nagrod� firmie, kt�ra w 2005 roku osi�gn�a najwi�kszy przyrost
zatrudnienia,
Wojewoda Podlaski przyzna swoj� nagrod� –
„Podlaskiego �ubra” firmie, kt�ra posiada�a w 2005 roku najwi�kszy
udzia� eksportu w sprzeda�y,
pozostali laureaci (firmy, kt�re zaj�y miejsca
2 i 3) otrzymuj� tytu� Laureata Konkursu oraz nagrody rzeczowe.
Regulamin konkursu Ambasador Biznesu – Podlasie 2006”
(100kB)
Dodatkowych informacji udzielamy pod numerem
telefonu 740 86 83, 740 86 77.