Home

Ilość odsłon: 3508   Data publikacji:  2004-11-28

MAMY RZECZNIKA PRAW PACJENTA

Pacjenci, którzy uznają, iż w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital SPZOZ w Hajnówce naruszone zostały ich fundamentalne prawa mogą liczyć na pomoc działającego w hajnowskim szpitalu Rzecznika Praw Pacjenta.
Tę odpowiedzialną funkcję pełni Ordynator Oddziału Psychiatryczno – Odwykowego lek. med. Elżbieta Kozłowska – Kikolska.

Do zadań Rzecznika należy w szczególności:
- czuwanie nad przestrzeganiem praw pacjenta w SP ZOZ w Hajnówce
- upowszechnianie wśród personelu oraz pacjentów SP ZOZ w Hajnówce postanowień zawartych w
  Karcie Praw Pacjenta
- podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach łamania praw pacjentów
- analiza skarg i wniosków pacjentów
- współpraca z Dyrekcją SP ZOZ przy procedurze udzielania odpowiedzi na pytania i skargi
   pacjentów
- współpraca z Kierownikami poszczególnych jednostek oraz komórek organizacyjnych Zakładu w
   zakresie przestrzegania praw pacjenta

Dr Kozłowska - Kikolska przyjmuje pacjentów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę i czwartek, w siedzibie Oddziału Psychiatryczno – Odwykowego, ul. Lipowa 190, w godz. od 12.00 do 13.00, tel. kontaktowy 682 91 52
 

Więcej informacji  www.spzoz.hajnowka.pl .


Urząd Miasta Hajnówka  17-200 Hajnówka ul. Zina 1
tel. 0 prefix 85 6822180, 6826444